UMIEJĘTNOŚĆ DELEGOWANIA ZADAŃ I ROZLICZANIA Z ICH WYKONANIA – jako model poprawiający organizację pracy.
10 października br., godz. 17:30 (czwartek)
Miejsce wydarzenia: Północna Izba Gospodarcza, ul. Racławicka 15-17, blok F, pokój 215
SZTUKA DELEGOWANIA ZADAŃ
– Na czym polega trudność delegowania?
– Sprawy, które można oddelegować
– Czego nie można oddelegować ?
– Sposoby rozwijania umiejętności zlecania zadań
MOTYWACJA POZAFINANSOWA, A FINANSOWA- co działa skuteczniej?
– motywatory miękkie – przykłady skutecznego motywowania
– czego oczekuje pracownik?
– nagroda, czy kara?
KILKA KROKÓW KU LEPSZEJ ORGANIZACJI PRACY
– Czy warto organizować spotkania robocze z pracownikami i jak często?
– Czwartek – najważniejszy dzień tygodnia
– Planowanie- antidotum na chaos w firmie
Anna Możdżyńska – Jestem trenerką od 2015 r, kiedy ukończyłam podyplomowe studia trenerskie na WSB w Poznaniu.
Przez 18 lat pracowałam w hotelarstwie, piastując różne stanowiska od recepcjonistki po kierownika działu , także w hotelach 4* i 5 *.
Od 20 lat pracuję także jako pilot wycieczek i przewodnik turystyczny, obsługując grupy polskie , niemieckie i turystów indywidualnych.
Szkolę z jakości obsługi klienta, budowania zespołów w oparciu o naturalne talenty, efektywnego zarządzania sobą w czasie, budowania marki osobistej i innych kompetencji miękkich.
Wejściówki na wydarzenie: https://eventon.click/wydarzenia/umiejetnosc-delegowania-zadan-i-rozliczania-z-ich-wykonania-jako-model-poprawiajacy-organizacje-pracy/
www.annatrenuje.pl